image1

Dit doet de leukste (bij)baan van Nederland:

 

Brink Verkeer is een professionele en snel groeiende organisatie, gespecialiseerd in het leveren van landelijk beroepsmatige verkeersregelaars. Als wij over onze opdrachtgevers praten dan mag u denken aan: overheidsinstanties (provincies en gemeenten), (landelijke) aannemersbedrijven en evenementenorganisaties. Onze beroepsmatige verkeersregelaars ziet u werken door heel Nederland, vierentwintig uur per dag, zeven dagen per week, het hele jaar door.

Wegenbouw- en bouwsector: Onze werkzaamheden vinden hoofdzakelijk plaats in de wegenbouwsector en bij bouwprojecten. Kerntaken van de beroepsmatig verkeersregelaar zijn: de verkeersdoorstroming zo soepel en adequaat mogelijk laten verlopen, waarbij de veiligheid van de wegwerkers, weggebruikers en omstanders zo goed mogelijk wordt gewaarborgd.

Evenementenbranche: Hiernaast worden wij regelmatig ingezet bij zowel grootschalige als kleinschalige evenementen door het hele land. Met een steeds uitgebreidere portfolio, behoren wij tot een belangrijke speler op de markt van evenementenregelaars. Hierbij mag u denken aan evenementen met meer dan 50.00 bezoekers, de verjaardag van een lid van het Koningshuis, carnavalsoptochten, alle thuiswedstrijden van een eredivisieclub voetbal, etcetera.

Visie en Missie:Visie Brink Verkeer streeft ernaar om tot de top drie van Nederland te behoren voor het leveren van officieel gecertificeerde verkeersregelaars. Dit niet alleen in kwantiteit maar bovenal in kwaliteit en passie voor het vak. Missie Tijdens het uitoefenen van het beroep als verkeersregelaar, zijn onze medewerkers zich altijd bewust van hun taken en verantwoordelijkheden in zowel kennis, houding en gedrag. Hierbij zijn de verkeersregelaars niet alleen het visitekaartje van Brink Verkeer maar ook en vooral van de opdrachtgever. Door de ideale combinatie van: vakkennis, efficiency, communicatie en collegialiteit, wordt gewerkt aan: een correcte gastheerschap tijdens evenementen, de veiligheid van de wegwerkers en een optimale verkeersdoorstroming.

image2